Slide background
Slide background
Slide background

Penktoji nuotolinio ugdymo savaitė

Šią savaitę gražiausios dainos ir darbeliai MŪSŲ MYLIMOMS MAMYTĖMS IR MOČIUTĖMS .„Saulučių“ grupės vaikai puošė „Jausmų puodelius mamytėms“, įvairiomis priemonėmis kūrė gražiausias „Gėlytes mamytėms,“ nuostabius mamyčių portretus iš lauko gėlių, žolynų. „Kačiukų“ grupės vaikai žiūrėjo filmuką apie  pavasario žiedus, o po to ėjo pavasario žiedelių ieškoti lauke. Taip pat pasirinkę norimą techniką darė gėlytes, kurios bus skirtos mamytėms  mamos  dienos proga. Dar vaikai „fotografavo“ pavasario žiedelius , lape išsikirpę norimą formą. O taip pat iš žiedų darė mamos portretą.

   „Bitučių“ grupės vaikučiai šia savaitė ruošėsi sveikinti mamas, močiutes. Turėjo užduotėles sužinoti močiutės, mamytės vardus, paskambinti ir pakalbėti su močiute, pažiūrėti šeimos nuotraukas, rasti jose mama, močiute. Sužinojo, kaip galima mama pradžiuginti savo pagalba prie namų ruošos darbų. Pasveikinti apkabinimu, gražiu žodžiu, pabučiavimu ir savo rankų darbo dovanėle. Grupės vaikai mokėsi eilėraštuką mamai, klausėsi dainelių „Pas močiute, pas senelį“, „Aš širdyje myliu savo mamą“, pasakų „Viščiuko istorija“, „Aš visada tave mylėsiu“. Užduotėlėje „Papuošk mamą“ lakavo nagus, darė mamai šukuoseną. Mankštinosi su nuotaikinga dainele „Aram, šam, šam“. Nuoširdžiai ir kruopščiai ruošė dovanėles savo močiutei, mamai. Karpė, klijavo, gamino gėlytes, rašė žodį „MAMA“.

„Žirniukų“ grupės vaikučiai dalinasi kaip auga jų pasodinti augalai. Stebi pabudusią gamtą ne tik savo kieme, bet ir miške. Leidosi į eksperimentų pasaulį ir pasiryžo užsiauginti saldų kristalą namuose ir jiems tai puikiai sekėsi nuo proceso pradžios ir kiekvienos dienos stebėjimo, fiksavimo ir dalinimosi nuotraukomis su grupės draugais.  O savaitės pabaiga labai graži ir jautri, nes buvo skirta pasveikinti mamytes su artėjančia mamyčių diena.  Pamokėlė vyko Zoom programoje, didžioji dalis vaikučių gėlytę gamino su tėčių, vyresniųjų sesučių ar brolių pagalba, o kai kurie tai darė savarankiškai. Tuo tarpu mamytės turėjo laiko atsikvėpti ir atsigerti kavos, o netrukus laukė staigmena. Dovana, apkibinimai ir bučiniai mamyčių dienos proga.

„Kiškučių“ grupės vaikučiai šią savaitę skyrė ypatingą dėmesį mamoms ir kartu su auklėtoja ruošėsi šiai dienai. Todėl ir bendravo kiek kitaip, ne tik per Facebook, bet ir  per Zoom platformą.  Susitikimų metu kalbėjosi apie mamas, ką mėgsta mamos, ką dirba, kokios jų svajonės, kaip vaikučiai padeda joms namų ruošoje.

Džiugu, kad ugdytiniai aktyviai įsitraukė į pokalbius, noriai dalijosi savo mintimis.

Susitikimų metu aptarėme, kad paruošti staigmeną ir pradžiuginti savo artimą žmogų yra geriausia, kai kuriame patys, todėl ir mokėmės eilėraštuką, piešėme mamos portretą bei darėme dovanėlė – atviruką.

Vykdant šios savaitės veiklas siekėme, kad vaikučiai išmoktų gerbti, mylėti, padėti savo mamytėms, močiutėms bei skatinome norą pradžiuginti savo rankų darbeliais.

„Pelėdžiukų“ grupės vaikučiams bei tėveliams buvo pristatyta savaitės tema „Tau mano mamytė“. Visą savaitę vaikai ruošėsi mamyčių dienai. Klausėsi pasakėlės „Mylėsiu tave, kad ir kas nutiktų“, dainelių apie mamytes ir močiutes. Žiūrėjo filmukus, kaip Kakė Makė ir Netvarkos Nykštukas tvarko kambarį, kaip rūpinasi kūdikiu, gamino dovanas ir dainavo dainą savo mamoms, žiūrėjo animacinį filmuką „Senelės gimimo diena“. O kada ta mamyčių diena – sužinojo iš Kakės Makės ir Netvarkos Nykštuko. Prisiminė mamyčių svajones bei aptarė kokius darbelius daro mamytės. Vaikučiai pagamino maišelį ar dėžutę pilną meilės, piešė sveikinimą mamai ir močiutėms, susitvarkė savo kambarį, išmoko padeklamuoti eilėraštį bei padainuoti dainelę mamai. Visą savaitę stengėsi būti paslaugūs ir geri.

„Žiogelių“ grupės vaikai darė mankštą, mokėsi mintinai eilėraštį, darė atvirutes mamai ir močiutei, sakė gražius žodžius, žaidė žaidimą ,,Mamos ir vaikai“ , piešė mamos portretą, dėliojo puzlę.

Pagalbos mokiniui specialistai (logopedai) pateikė įvairias užduotis garsų tarimo mokymui, įtvirtinimui, diferencijavimui, foneminio suvokimo bei garsinės analizės ir sintezės gebėjimams formuoti, žodyno turtinimui bei gramatinės kalbos taisyklingumo formavimui, rišliosios kalbos ugdymui. Konsultacijų metu specialistai tiesiogiai dirbo su vaikais, o tėvai aktyviai dalyvavo ugdymo procese.

 Tariame  AČIŪ tėveliams už nuoširdų bendravimą ir bendradarbiavimą.

„Kregždutės“ l/d informacija

 

RADVILIŠKIO L/D „KREGŽDUTĖ“

Įm. k. 190714355
Topolių g. 1, LT-82151 Radviliškis
Tel. 8422 53490
El. p. darzkregzdute@gmail.com

© 2020 mir.lt