Slide background
Slide background
Slide background

Septintoji nuotolinio ugdymo savaitė

Džiaugiamės, kad šeimos aktyviai įsitraukė į nuotolinio ugdymo veiklas. Nuotolinio ugdymo metu pedagogai su ugdytiniais dalyvavo respublikiniame piešinių konkurse „Iš knygelės į širdelę“, respublikinėje kūrybinių darbų parodoje „Skirtingos kojinytės“, „Mano megztinis gražiausias, mano megztinis šilčiausias“, tarptautinėje parodoje „Mano pasakėlė“. Dalyvavo respublikiniame projekte „30 dienų lego iššūkis“, taip pat pedagogė aktyviai dalyvavo eTwinning projektuose „Gamtos vaikai“, „Veiklų įvairovė ugdant vaikų kalbinius įgūdžius“, „Aš esu mokytojas-kokia tavo super galia?“.

 Gegužės 15 minima  tarptautinė šeimos diena. Džiaugiamės, kad šeimos aktyviai įsitraukė į siūlomas savaitės veiklas: vaikučiai piešė piešinėlius, kartu su tėveliais darė įvarius darbelius, kūrė savo šeimos genealoginius medžius, visi kartu smagiai sportavo, žaidė stalo ir judriuosius žaidimus, mokėsi eilėraštukų, klausėsi pasakų.   Su savo tėveliais kalbėjo ir  peržiūrėjo foto albumus, juos aptarė. Vaikai pastebėjo, kad šeima yra didesnė negu, mama, tėtis, brolis ir sesuo. Nepamiršo, kad seneliai tai pat yra jų šeima.  Kalbėjo apie tai, kuo svarbūs seneliai jų šeimoje. Eksperimentavo su pienėmis “Garbanė pienė“, gamino atvirutes seneliams.

Daug veiklų buvo skirta gamtos stebėjimui. Kaip tikri gamtos tyrinėtojai, atliko STEAM veiklą „Sodo spalvų medžioklė“ ir kieme/sode pabandė surasti įvairių spalvų (geltonos, žalios, baltos, mėlynos, raudonos/rožinės, rudos) žiedų, stebėjo žiedais ir pavasariniu sniegu pasipuošusius sodo medžius, atliko eksperimentus, aptarė žydinčias obelis, vyšnias, slyvas ar kriaušes, skaičiavo ir gėrėjosi nuostabiais jų žiedais. Kadangi  gamta iškrėtė mums didelį pokštą ir truputį sukeitė pavasarį su žiema, todėl teko stebėti ir tyrinėti sniegą ir jo savybes. Vaikams tai buvo didelis nuotykis, daug teigiamų emocijų, o augaliukams ir vabaliukams truputėlis streso.  Žiūrėdami edukacinį filmuką vaikučiai turėjo galimybę ,,pažvelgti  į pasaulį pro bitės akinius“  ir sužinoti, kaip vadinasi jų namelis, kokį ir iš ko, visų sveikatai naudingą produktą bitutės gamina. Atlikdami įv. užduotėles ugdytiniai lavino ir tobulino matematinius, kūrybinius, dėmesio sukaupimo, aplinkos pažinimo įgūdžius.  Vaikai mokėsi pažinti pievose ir miškuose žydinčias gėles ir jas pavadinti, lavino rankos motoriką, kuriant ornamentus, atliko logines užduotėles, dėliojo dėliones, išmoko atskirti ir pavadinti geometrines figūras: penkiakampį, šešiakampį, skritulį, piramidę ir jas karpė iš popieriaus. Noriai tyrinėjo, stebėjo, uostė, skaičiavo,  apibūdino gėlytes natūralioje aplinkoje

Dėkojame už nuoširdų tarpusavio bendradarbiavimą.

„Kregždutės“ l/d informacija

RADVILIŠKIO L/D „KREGŽDUTĖ“

Įm. k. 190714355
Topolių g. 1, LT-82151 Radviliškis
Tel. 8422 53490
El. p. darzkregzdute@gmail.com

© 2020 mir.lt